KONFIRMATION

For en konfirmand er festen en vigtig begivenhed, hvor de bliver fejret og får lov til at “træde ind i de voksnes rækker” – på Fladbro Kro har vi rammerne og erfaring, til at gøre den vigtige fest uforglemmelig. Vi har 4 lokaler og kan huse den lille intime fest med 10-20 gæster og helt op til den helt store fest med op til 100 glade gæste. Vi kan tilbyde mulighed for udendørs aktiviteter omkring kroen og i Fladbro skov.

Vores dygtige og kompetente personale, vil hjælpe jer fra start til slut og sikre at I kan nyde festen i fulde drag.

For mere information kontakt os direkte på på tlf. 86420210 eller mail@fladbrokro.dk

Vi ser frem til at være en del af den vigtige fest for jeres børn.

SE BROCHURE HER

Jeg havde en rigtig god dag, både i kirken og på Fladbro Kro bagefter,
Vejret var dejligt og vi kunne være ude.
Vi fik lækker mad, ligesom jeg havde ønsket mig.

Signe, konfirmand

SÆRLIG INFORMATION FOR KONFIRMATIONER

  • Forhåndsreservationen er endelig bekræftet når depositummet på 5000,- er indbetalt, senest 3 dg. efter modtagelse af bekræftelsen. Konto nr. 7738 0001462819. (beløbet fratrækkes den endelige regning, men refunderes ikke ved annullering af arrangementet)
  • Ved konfirmationer kan lokalet som udgangspunkt lejes mellem kl. 11:00-17:00 eller kl. 18:00-24:00 – kontakt kroen for nærmere ønsker.
  • Ved køb af kroens festarrangementer er lokalelejen inkl. i prisen, for det antal timer arrangementet er sat til fra kroen side.
  • Ønskes ekstra timer (udover de 5 i konfirmaitonsarrangementet) koster salen 1000,- pr. time, restaurant og krostue 800,- pr. time og pejsestuen 500,- pr. time.
  • Ønskes et større lokale end nedenstående minimum antal vil der blive tillagt en lokaleleje jfr. Nedenstående:
    Havesalen under 50 personer – 10.000
    Restaurant og krostue under 20 personer – 3000,-
  • Ønsker du selv at sammensætte dit arrangement, kan der forventes en lokaleleje, afhængig af lokalet, antal personer og den ønskede forplejning.
  • Nærmere aftale om arrangements ca. antal og forplejning skal påbegyndes senest 3 måneder inden afholdelse, vær her igen opmærksom på eventuel lokaleleje, hvis du selv ønsker at sammensætte dit arrangement.
  • Hvis antallet af gæster nedsættes væsentlig senest 3 måneder inden arrangementet, forbeholder kroen sig retten til at flytte arrangementet til et mindre lokale – dette sker dog ikke uden at du kontaktes.
  • De aftale priser er baseret på et minimum antal kuverter jfr. det aftalte/bekræftede arranmement og på at der serveres den samme menu til alle gæster. Specialmenuer (herunder vegetar/vegansk/allergier) kan have en merpris. Priser på børn aftales individuelt med kroen, da der tages forbehold for alder og menu.

REDUCERING AF ANTAL GÆSTER INDEN ARRANGEMENTET.

  • Endelig antal aftales senest til kroen senest 14 dage før arrangement start.
  • Antallet af gæster kan efter ovenstående reduceres omkostningsfrit med op til 10 % indtil 72 timer før arrangementet start.
  • Herefter afregnes fuld pris for alle gæster.
  • Er arrangementet ikke endeligt aftale og der således ikke er anfør en bekræftet pris, tages der undgangsounkt i den billigste pris indenfor segmentet


BETINGELSER FOR ANNULLERING AF ARRANGEMENTET.

  • Indtil 90 dage før  arrangementsdato – omkostningsfrit (på nær depositummet)
  • Fra 90 dage – 30 dage før 1 arrangementsdato – faktureres 25% af det bekræftede beløb.
  • Fra 30 dage – 14 dage før 1 arrangementsdato – faktureres 50% af det bekræftede beløb.
  • Fra 14 dage – 3 dage før 1 arrangementsdato – faktureres 75% af det bekræftede beløb.
  • Fra 3 dage – arrangementsdato – faktureres 100% af det bekræftede beløb.