HUSK FØR FESTEN & BETINGELSER
HUSK FØR FESTEN & BETINGELSER
VIELSE PÅ KROEN ELLER I SKOVEN
Det er muligt at blive viet på kroen eller i området omkring Fladbro skov, I bestemmer naturligvis giftefogeden og står selv for at arrangere dette.
RECEPTION / RIS
Det er muligt at holde reception inde eller ude, vi tillader dog kun at der kastes med ris ude.
ANTAL / BØRN
Når festen bekræftes, angives et ca. antal gæster inkl. børn. Vi henviser til vores annulleringbetingelser for ændringer i antal gæster.
BORDPLAN
Bordplan afleveres til kroen senest 5 dg. før arrangementet, herunder information om specialmenuer.
OPDÆKNING
I festpakkerne indgår standard opdækning med due, servietter, lys og dekorationer – har I specielle ønsker til oppyntning og dekoration, aftales dette direkte med kroen.
SPECIALMENU
Der kan serveres specielle menuer til allergiker, vegetarer, børn osv. dette aftales individuelt med kroen inden festen og koster 150,- pr. person.
TOASTMASTER
Er der arrangeret toastmaster, er det vigtigt at alle indslag og afbrud af aftens forløb aftales med den ansvarshavende tjener, for at vi kan levere den optimale oplevelse.
MUSIK
Er der bestilt musik, bedes I informere kroen – husk evt. opsætning af instrumenter inden festens start. Det er muligt at bestille/købe mad til musikerne, det skal dog aftales senest 5 dg. inden.
NATMAD
Serveres kl. 01:00 – 02:00 – medmindre andet er aftalt.
SPIRITUS / BAR
Det er muligt at få bar sat op under festen, og den kan tilbydes til kl. 04:00 (hør nærmere for priser) og festen skal afsluttes senest kl. 05:00.
VÆRELSER
Kroen har 6 lejligheder som kan bookes hvis de er ledige. Overnatning til brudeparret tilbydes kun hvis vi har et ledigt værelse ved bekræftelse af reservationen og der fratrækkes ikke af prisen hvis vi ikke kan tilbyde et værelse)
PRISER / DEPOSITUM / AFREGNING
De aftalte priser er baseret på et minimum antal kuverter jfr. det aftalte arrangement og på at der serveres den samme menu til alle gæster (foruden special menuer). Priser på børn aftales individuelt med kroen, da der tages forbehold og alder og menu.
GENERELLE BETINGELSER VED SELSKABER PÅ FLADBRO KRO PRISER / DEPOSITUM / AFREGNING
Forhåndsreservationen er endelig bekræftet når reservationsgebyret på 5000,- er indbetalt, senest 5 dg. efter modtagelse af betalingslink.
Reservationsgebyret fratrækkes den endelige regning, men refunderes ikke ved annullering af arrangementet. Efter aftale kan reservationsbyret flyttes med til en ny dato indenfor kalenderåret og til et lignende arrangement og antal gæster.
Ca. 14 dage før arrangementet, vil der blive fremsendt et betalingslink til forudbetaling af 75% af arrangementet.
Ved konfirmationer kan lokalet som udgangspunkt lejes mellem kl. 12:00-17:00 eller kl. 18:00-23:00 – kontakt kroen for nærmere ønsker.
Ved køb af kroens festarrangementer er lokalelejen inkl. i prisen, for det antal timer og jfr. det starttidspunkt arrangementet er sat til fra kroen side – ønskes ekstra timer koster det 1500,- pr time excl. forplejning.
Ønskes et større lokale end nedenstående minimum antal vil der bliver tillagt en lokaleleje jfr. nedenstående:
Havesalen under 50 personer – 7.000
Restauranten under 20 personer – 3.000
Ønsker du selv at sammensætte dit arrangement, kan der forventes en lokaleleje, afhængig af lokalet, antal personer og den ønskede forplejning.
Nærmere aftale om arrangements ca. antal og forplejning skal påbegyndes senest 3 måneder inden afholdelse, vær her igen opmærksom på eventuel lokaleleje, hvis du selv ønsker at sammensætte dit arrangement.
Hvis antallet af gæster nedsættes væsentligt senest 4-6 uger inden arrangementer, forbeholder kroen sig retten til at flytte arrangementet til et mindre lokale – det sker dog ikke uden at du kontaktes.
De aftalte priser er baseret på et minimum antal kuverter jfr. det aftalte/bekræftede arrangement og på at der serveres den samme menu til alle gæster. Priser på børn aftales individuelt med kroen, da der tages forbehold for alder og menu
REDUCERING AF ANTAL GÆSTER INDEN ARRANGEMENTET.
Endeligt antal sendes til kroen senest 14 dage før arrangementet.
Antallet af gæster kan reduceres omkostningsfrie indtil 72 timer før arrangement start, dog højst med 10%.
Herefter afregnes fuld pris alle gæster.
Er arrangementet ikke endeligt aftalt og der således ikke er anført en bekræftet pris, tages der udgangspunkt i den billigste pris indenfor segmentet.
BETINGELSER FOR ANNULLERING AF ARRANGEMENTET.
Indtil 90 dage før arrangementsdato – omkostningsfrit (på nær reservationsgebyret)
(reservationsbyret kan flyttes med til evt. ny dato indenfor kalenderåret og til lignende arrangement og antal)
Fra 90 dage – 30 dage før 1 arrangementsdato – faktureres 25% af det bekræftede beløb.
Fra 30 dage – 14 dage før 1 arrangementsdato – faktureres 50% af det bekræftede beløb.
Fra 14 dage – 3 dage før 1 arrangementsdato – faktureres 75% af det bekræftede beløb.Fra 3 dage – arrangementsdato – faktureres 100% af det bekræftede beløb.
HUSK FØR FESTEN & BETINGELSER
VIELSE PÅ KROEN ELLER I SKOVEN
Det er muligt at blive viet på kroen eller i området omkring Fladbro skov, I bestemmer naturligvis giftefogeden og står selv for at arrangere dette.
RECEPTION / RIS
Det er muligt at holde reception inde eller ude, vi tillader dog kun at der kastes med ris ude.
ANTAL / BØRN
Når festen bekræftes, angives et ca. antal gæster inkl. børn. Vi henviser til vores annulleringbetingelser for ændringer i antal gæster.
BORDPLAN
Bordplan afleveres til kroen senest 5 dg. før arrangementet, herunder information om specialmenuer.
OPDÆKNING
I festpakkerne indgår standard opdækning med due, servietter, lys og dekorationer – har I specielle ønsker til oppyntning og dekoration, aftales dette direkte med kroen.
SPECIALMENU
Der kan serveres specielle menuer til allergiker, vegetarer, børn osv. dette aftales individuelt med kroen inden festen og koster 150,- pr. person.
TOASTMASTER
Er der arrangeret toastmaster, er det vigtigt at alle indslag og afbrud af aftens forløb aftales med den ansvarshavende tjener, for at vi kan levere den optimale oplevelse.
MUSIK
Er der bestilt musik, bedes I informere kroen – husk evt. opsætning af instrumenter inden festens start. Det er muligt at bestille/købe mad til musikerne, det skal dog aftales senest 5 dg. inden.
NATMAD
Serveres kl. 01:00 – 02:00 – medmindre andet er aftalt.
SPIRITUS / BAR
Det er muligt at få bar sat op under festen, og den kan tilbydes til kl. 04:00 (hør nærmere for priser) og festen skal afsluttes senest kl. 05:00.
VÆRELSER
Kroen har 6 lejligheder som kan bookes hvis de er ledige. Overnatning til brudeparret tilbydes kun hvis vi har et ledigt værelse ved bekræftelse af reservationen og der fratrækkes ikke af prisen hvis vi ikke kan tilbyde et værelse)
PRISER / DEPOSITUM / AFREGNING
De aftalte priser er baseret på et minimum antal kuverter jfr. det aftalte arrangement og på at der serveres den samme menu til alle gæster (foruden special menuer). Priser på børn aftales individuelt med kroen, da der tages forbehold og alder og menu.
GENERELLE BETINGELSER VED SELSKABER PÅ FLADBRO KRO PRISER / DEPOSITUM / AFREGNING
Forhåndsreservationen er endelig bekræftet når reservationsgebyret på 5000,- er indbetalt, senest 5 dg. efter modtagelse af betalingslink.
Reservationsgebyret fratrækkes den endelige regning, men refunderes ikke ved annullering af arrangementet. Efter aftale kan reservationsbyret flyttes med til en ny dato indenfor kalenderåret og til et lignende arrangement og antal gæster.
Ca. 14 dage før arrangementet, vil der blive fremsendt et betalingslink til forudbetaling af 75% af arrangementet.
Ved konfirmationer kan lokalet som udgangspunkt lejes mellem kl. 12:00-17:00 eller kl. 18:00-23:00 – kontakt kroen for nærmere ønsker.
Ved køb af kroens festarrangementer er lokalelejen inkl. i prisen, for det antal timer og jfr. det starttidspunkt arrangementet er sat til fra kroen side – ønskes ekstra timer koster det 1500,- pr time excl. forplejning.
Ønskes et større lokale end nedenstående minimum antal vil der bliver tillagt en lokaleleje jfr. nedenstående:
Havesalen under 50 personer – 7.000
Restauranten under 20 personer – 3.000
Ønsker du selv at sammensætte dit arrangement, kan der forventes en lokaleleje, afhængig af lokalet, antal personer og den ønskede forplejning.
Nærmere aftale om arrangements ca. antal og forplejning skal påbegyndes senest 3 måneder inden afholdelse, vær her igen opmærksom på eventuel lokaleleje, hvis du selv ønsker at sammensætte dit arrangement.
Hvis antallet af gæster nedsættes væsentligt senest 4-6 uger inden arrangementer, forbeholder kroen sig retten til at flytte arrangementet til et mindre lokale – det sker dog ikke uden at du kontaktes.
De aftalte priser er baseret på et minimum antal kuverter jfr. det aftalte/bekræftede arrangement og på at der serveres den samme menu til alle gæster. Priser på børn aftales individuelt med kroen, da der tages forbehold for alder og menu
REDUCERING AF ANTAL GÆSTER INDEN ARRANGEMENTET.
Endeligt antal sendes til kroen senest 14 dage før arrangementet.
Antallet af gæster kan reduceres omkostningsfrie indtil 72 timer før arrangement start, dog højst med 10%.
Herefter afregnes fuld pris alle gæster.
Er arrangementet ikke endeligt aftalt og der således ikke er anført en bekræftet pris, tages der udgangspunkt i den billigste pris indenfor segmentet.
BETINGELSER FOR ANNULLERING AF ARRANGEMENTET.
Indtil 90 dage før arrangementsdato – omkostningsfrit (på nær reservationsgebyret)
(reservationsbyret kan flyttes med til evt. ny dato indenfor kalenderåret og til lignende arrangement og antal)
Fra 90 dage – 30 dage før 1 arrangementsdato – faktureres 25% af det bekræftede beløb.
Fra 30 dage – 14 dage før 1 arrangementsdato – faktureres 50% af det bekræftede beløb.
Fra 14 dage – 3 dage før 1 arrangementsdato – faktureres 75% af det bekræftede beløb.Fra 3 dage – arrangementsdato – faktureres 100% af det bekræftede beløb.
