SELSKABER PÅ FLADBRO KRO

SEND FORESPØRGSEL HER

SELSKABSPAKKE 1

(5 timers frokost arrangement kl.- 12:00 – 17:00)

VELKOMSTDRINK
Mousserende vin

3-RETTERS MIDDAG/GOURMETBUFFET
Menuen aftales ud fra årstidens råvarer.

DRIKKEVARER
Husets øl, vand & vin ad libitum under middagen
Isvand

KAFFE & TE
Serveret med sødt

INKLUSIV
Blomster, lys, duge og servietter

PRIS PR. PERSON
Kr. 895,-
v/min. 20 voksenbetalende kuverter

SELSKABSPAKKE 2

(5 timers aften arrangement kl. 18:00 – 23:00)

VELKOMSTDRINK
Mousserende vin

3-RETTERS MIDDAG/GOURMETBUFFET
Menuen aftales ud fra årstidens råvarer.

DRIKKEVARER
Husets øl, vand & vin ad libitum under middagen
Isvand

KAFFE & TE
Serveret med sødt

INKLUSIV
Blomster, lys, duge og servietter

PRIS PR. PERSON
Kr. 985,-
v/min. 20 voksenbetalende kuverter

SELSKABSPAKKE 3

(8 timers aften arrangement 18:00 – 02:00)

VELKOMSTDRINK
Mousserende vin

3-RETTERS MIDDAG/GOURMETBUFFET
Menuen aftales ud fra årstidens råvarer.

DRIKKEVARER
Husets øl, vand & vin ad libitum i 8 timer
Isvand

KAFFE & TE
Serveret med sødt

NATMAD
Pølsebord eller gourmet hotdogs

INKLUSIV
Blomster, lys, duge og servietter

PRIS PR. PERSON
Kr. 1365,-
v/min. 20 voksenbetalende kuverter 

TILKØB AF COCTAILS

Cocktail tønder 190,- pr. liter (f.eks. gin/tonic, mojito)

Bar med bartendere – 90 kr. pr cocktail (min. køb 40 cocktails)

SE BETINGELSER FOR SELSKABER HER

Vi byder velkommen til selskab på Fladbro kro, med et hold af engagerede medarbejdere, som har kroen i hjertet, og altid går den ekstra mil, for at I og jeres gæster får en uforglemmelig oplevelse.

Vores dygtige kokke laver menuer ud fra sæsonens råvarer og kærligheden til god mad. Der bliver kælet for detaljen, så alle sanser bliver tilfredsstillet og menuen sættes sammen med skønne vine for den ultimative oplevelse.

Har I en begivenhed der skal fejres – byder vores moderne, lyse lokaler og grønne omgivelser på rammerne til en skøn fest. 

For mere information kontakt os direkte på tlf. 86420210 eller mail@fladbrokro.dk 

HUSK FØR FESTEN

VIELSE PÅ KROEN ELLER I SKOVEN
Det er muligt at blive viet på kroen eller i området omkring Fladbro skov, I bestemmer naturligvis giftefogeden og står selv for at arrangere dette.

RECEPTION / RIS
Det er muligt at holde reception inde eller ude, vi tillader dog kun at der kastes med ris ude.

ANTAL / BØRN
Når festen bekræftes, angives et ca. antal gæster inkl. børn. Vi henviser til vores annulleringbetingelser for ændringer i antal gæster.

BORDPLAN
Bordplan afleveres til kroen senest 5 dg. før arrangementet, herunder information om specialmenuer.

OPDÆKNING
I festpakkerne indgår standard opdækning med due, servietter, lys og dekorationer – har I specielle ønsker til oppyntning og dekoration, aftales dette direkte med kroen.

SPECIALMENU
Der kan serveres specielle menuer til allergiker, børn osv. dette aftales individuelt med kroen inden festen.

TOASTMASTER
Er der arrangeret toastmaster, er det vigtigt at alle indslag og afbrud af aftens forløb aftales med den ansvarshavende tjener, for at vi kan levere den optimale oplevelse.

MUSIK
Er der bestilt musik, bedes I informere kroen – husk evt. opsætning af instrumenter inden festens start. Skal der serveres mad til musikerne skal det aftales senest 5 dg. inden. Pris 175,- person. ekskl. drikkevarer.

NATMAD
Serveres kl. 01:00 – 02:00 – medmindre andet er aftalt.

SPIRITUS / BAR
Det er muligt at få bar sat op under festen. Ta’ selv bar med cocktails serveret i gladtønder koster 25,- pr. cocktail, her afregnes pr. glastønde. Ønskes der bartender koster det 500,- pr. time. Det er muligt at have baren åben til kl. 04:00 og festen skal afsluttes senest kl. 05:00.

VÆRELSER
Kroen har 6 lejligheder som kan bookes hvis de er ledige. Overnatning til brudeparret tilbydes kun hvis vi har et ledigt værelse ved bekræftelse af reservationen og der fratrækkes ikke af prisen hvis vi ikke kan tilbyde et værelse)

PRISER / DEPOSITUM / AFREGNING
De aftalte priser er baseret på et minimum antal kuverter jfr. det aftalte arrangement og på at der serveres den samme menu til alle gæster (foruden special menuer). Priser på børn aftales individuelt med kroen, da der tages forbehold og alder og menu. Vi opkræver et depositum på 5000,- ved bekræftelse af arrangementet og dette fratrækkes den endelige regning. Se vores annulleringsbetingelser på vores hjemmeside.